Gunnorp om fem dagar!

Åhhh! Snart är det dags! Jag längtar så mycket att jag spricker!
För alla er som rider och vet hur roligt det är att åka på ridläger så förstår ni mig nog. Den underbara känslan av att faktiskt få klara sig själv, att rida två gånger om dagen, träffa massor med nytt folk och bara göra det man brinner för! Men när man väl är där, på gunnorps ridläger alltså, så rinner bara dagarna förbi och sedan är lägret slut! Jag tror inte att tio dagar någonsin går så fort som det gör när man är på läger!
Men det allra bästa med lägrena är nog gemenskapen man skapar med folk du aldrig träffat likså hästar du aldrig mött eller ridit på förut. Men för mig är den etappen lite slut efter som jag rider i gunnorp privat med. Alltså ridskola. Men jag tycker att det är minst lika underbart som när man inte känner hästarna. För jag har ju favoriter och alla mina bästa vänner är där! Kan det bli bättre? Nej det tror jag faktiskt inte.
Kram Izza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0