Gunnorp om tre dagar!

Hej hej!
Nu är det snart dags! Fyfan vad pepp jag är! Dom här dagarna närmast ridlägret är fan värst för det är då man bara vill spola fram några timmar! Men såhär dags på tisdag sitter jag i Gunnorp med alla mina sjukt underbara vänner och undrar vilken häst jag komemr få ha hela lägret! Det är så fruktansvärt spännande! Men nu får jag bara packa och försöka tänka ut vad jag borde ha med mig för livsnödvändigheter.
Jag trodde inte att detta lägret skulle vara fullbokat så tidigt som det var iår, för det har det inte varit något annat år. men jag hoppas på att det är shyssta tjejer och att vi får mycket kul ihop! Men även om dom andra är dumma i huvudet så har vi ju Gunnorps elit!
Kram izza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0