Höök's nya katalog!

Tjenare!
Nyss kom Hööks nya sommar/höst katalog ut. Jag gick snabbt in på deras hemsida för att uppdatera mig om vad som hade kommit. Jag har väntat på ett par ridjympadojer jätte länge och nu när jag trycker på länken till ridskor så är det de första som kommer upp! Underbart! Blir att åka in och lägga beslag på ett par i morgon eller söndag. Alltid kul när mamma betalar ;)
Sen hittade jag ett jätte fint och billigt shabrak som jag kanske kan övertyga mamma om att köpa till också. Hoppas på det iaf ^^
Men jag rekomenderar starkt att ni som behöver ny utrustning kollar nu, för dom rear ut väldigt just nu.
Skicka gärna en liten kommentar med vad ni tyckte bäst om i den nya katalogen!
kram izza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0